Del var morgon och solen sken.Lily Evans satte sig yrvaket upp.Idag skulle hon åka till Hogwarts för sitt 7 år.Hon längtade till slottet och tilll sina vänner.Men hon visste att Potter och hans gäng ochså skulle vara där.Potter var den mest idiotiska människan någånsin.Han hade bjudit ut henne stup i kvart sen deras 4 år.Gumman dags att vakna nu,sa hennes mamma.Jag kommer snart,sa Lily.Hon klädde på sig och rusade ner till sin mamma.Hon åt på 5 minuter.Jag åker nu mamma,sa hon.Ha det så bra nu älskling,sa hennes mamma.Lily grep tag flamvärkspulvret och kasstade sig i elden och sa king cross station.När hon öppnade ögonen så såg hon det stora röda tåget.Hon gick på det och satte sig i en kupe där hennes vänner satt.Hej,sa lily.Lily hej hur har lovet varit,frågade Emma ett utav Lilys bästa vänner.Det var bra själv då,frågade Lily.Den var super,svarade Emma.Okej hur var eran då,frågade Lily sina 2 andra vänner.Den var helt okej,svarade Clare.Bra,sa Lena.Så hur e det mellan dig och James då,frågade Clare.Lägg av du vet ju att jag hatar honom,svarade Lily lite surt.Kom igen nu Lily ge honom en chans han är ju skolans snyggaste kille,sa Lena.Men lily har inte du ett Prefekt möte,frågade Emma.Herregud jag måste sticka,sa Lily stressat.Lily rusade ut kupen och in i Prefekt vagnen.Hej Lily,sa Remus.Remus e du den andra Prefekten så bra jag trodde det skulle Potter,sa Lily lättat.KAPITEL 2.Han är faktiskt väldigt snäll och han gillar jätte mycket,sa Remus.Jag vet det men att hänga upp min bästa vän i luften e inte särskillt moget,sa Lily.Men om han skulle mogna lite skulle du då gå ut mad honom,sa Remus med lite för ivrig röst tyckte Lily.Ja det skulle jag väl,sa Lily enkelt.KAPITEL 3.JAMES.Medan Remus var i Prefekt så spelade jag,Sirius och Peter.JAG VANN,skrek Sirius.Vi vet det sluta skrika,sa James.Hejsan Remus,sa Peter.Läget måntand hur gick Prefekt mötet,sa Sirius.