Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Alec och åskviggen

Forum > Fanfiction > Alec och åskviggen

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Fleur Delacour
Elev

Avatar


Aleeeeec!, skrek mamma. - Ja, kommer, sade jag. Det var dagen då han skulle få se Hogwarts för första gången. - Skynda dig!, skrek mamma irriterat. - Du kommer ju att komma för sent om du inte skyndar på, din latmask. Jag tryckte ner mina saker i kofferten och skyndade ner för trappan. - Hoppas att du har någon förklaring, röt mamma, du får inte ta med dig en toalett borste, det är oaccebtabelt. - Men mamma, jag vill så gärna visa mina kompisar att jag har en mugglarsak, sade min äldre, och fjantiga, bror Nicolas. - Men kom nu, mamma, du sade ju själv att vi var nära att komma försent. - Ja, visst ja, sade mamma stressat. Hela familjen skyndade att sätta på sig sina ytterkläder och sedan hoppade alla in i bilen. Hela biresan var tyst, tills det att mamma sade, - Snart är vi framme, kom ihåg alla saker och se till så att ni byter om på tåget innan ni är framme. Mamma parkerade bilen ochhjälpte oss med våra saker och pussade oss sedan på kinden. - Hej då, och lycka till, sade mamma med tårar i ögonen, hon följde aldrig med till perrong nio och trekvart. Vi tog vårt baggage och skyndade oss att gå igenom spärren. När jag kom innanför särren såg jag ett stort rott lok torna upp sig inför mig.

"Wit beyond measure is a mans greatest treasure" Karate 4 ever in my heart

12 sep, 2011 15:30

amanda1104
Elev

Avatar


FORTSÄTT SKRIV, FORTSÄTT SKRIV, FORTSÄTT SKRIV

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

12 sep, 2011 16:03

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Alec och åskviggen

Du får inte svara på den här tråden.