Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vicki Boorn

Forum > Fanfiction > Vicki Boorn

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Titel : Vicki Boorn
Språk : Svenska
Antal kapitel hittills : 0
Färdigskriven : Noo
Rating : PG
Beskrivning : Vicki Boorn fick sitt Hogwarts brev och blev överlycklig för hon blev mobbad i sin förra skola, kommer hon bli mobbad nu också ? kommer hon få vänner som är äkta? Sen blir hon stört kär i en kille i slytherin ?

Låter det intressant ?

30 jul, 2011 23:41

EmilySwann
Elev

Avatar


ja :]

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

31 jul, 2011 12:59

Borttagen

Avatar


jag börjar skriva om fler tycker att jag ska lägga upp kapitel

31 jul, 2011 15:45

Chloe
Elev

Avatar


börja !

31 jul, 2011 15:47

Tonkss
Elev

Avatar


lägg upp ett kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

31 jul, 2011 16:36

Borttagen

Avatar


En tjej som heter Vicki får ett mystiskt brev från en uggla en söndag borde det inte komma en revbärare tänkte Vicki hon uppnade försiktigt brevet och det var ett hogwarts märke när hon uppnade då stog det Vicki Boorn har blivit antagen till hogwarts skola för häxkonster och trolldom osv. Sen tänkte Vicki hogwarts? den skolan har jag aldrig hört talas om. hon sprang ner för trapporna och visa brevet till sin mamma och pappa dom läste igenom brevet sen sa dom det är säkert ett skämt. Efter fem minuter knackade någon på dörren, Vicki gick och uppnade dörren där stog en stor människa med skägg och sa godag Miss boorn Vicki hälsade tillbaka. Rubeus Hagrid heter jag sa den enorma gubben med skägg jag är skogvaktare på hogwarts. Vicki förstog nu att det där med skolan var sant. Vickis mamma och pappa hälsade också på Hagrid . Hagrid sa att Vicki blev inskriven redan sen födelsen Hagrid sa att han kommer tillbaka imorrn och hämtar Vicki för att köpa trollstav och allt hon behöver. Sen när hon stängde dörren skrek hon av glädje hon hatade sin gamla skola för alla mobbade henne där men hon hoppade på att det inte skulle vara så på hogwarts efter kvällsmaten gick Vicki och la sig hon längtade till imorrn. Nästa dag när vicki vaknade gick hon och åt frukost och klädde på sig sen knackade Hagrid och dom åkte till Diagongränden (stavning). Efter dagen i diagongränden gick Vicki och la sig med en gång hon längtade till först september för så skulle hon till hogwarts.


Meer ? första kapitlet var inte så bra för det är min första fanfiction med alla andra kapitlen blir bara bättre och bättre

31 jul, 2011 17:59

EmilySwann
Elev

Avatar


mer :]

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

31 jul, 2011 19:21

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Vicki Boorn

Du får inte svara på den här tråden.