Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Andromeda och Ted!

Forum > Fanfiction > Andromeda och Ted!

Bevaka tråden
Användare Inlägg
HedvigTheOwl
Elev

Avatar


Ja, nu har jag ju snubblat in här, så nu kanske jag ska skriva något! :3
Har nu ganska länge gått och tyckt att Andromeda och Teds varit super gulligt, mest eftersom han var mugglarfödd, och hon kom från familjen Black! Jag har letat runt lite, men inte hittat några ff om de, så då tänkte jag att jag kanske skulle kunna skriva en!
(Har säkert funnits sådana ff, men eftersom jag inte hittat några, kan jag få gå omkring och tro att jg var den första, vilket jag säkert INTE var, ända tills någon lägger fram bevis matrial! Men det kanske inte är det viktiga, men nu vet jag inte länge varför jag skriver detta lilla inom parantes inlägg, men nu blev det så!^^)
Men nu ska jag inte skriva massa onödiga saker, utan börja!


Namn: Andromeda och Ted, kanske..... Har brist på fantasi, men ni får gärna säga till om ni kommer på något bättre!
Personer: Ganska många, men fokuserar mest på Andromeda och Ted, även lite på Narcissa! Kommer även komma upp lite påhittade figurer!
Tid: Slutet av fjärde året tills någon gång när de slutat skolan!
Färdigskriven: Nej
Kapitel. 0 en så länge, men ska snart börja skriva på det första, när några börjar värka intreserade! Vet inte riktigt hur många kapitel det blir!

19 jan, 2012 22:33

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Andromeda och Ted!

Du får inte svara på den här tråden.