Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är jag?

Forum > Fanfiction > Vem är jag?

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Hermia
Elev

Avatar


Hoppas ni gillar min fanfiction

Titel: Vem är jag
Huvudkaraktär: Mary-Jane Shacklebolt
Handling: Mary-Jane har växer upp hos sin moster och morbror. Hon vet ingeting om sina föräldar och inte mycket om sig själv. Hon vet inte ens om föräldrarna lever eller är döda. Det verkar alltid hända konstiga saker med henne vilket gör att hon ännu hellre vill veta mer om sina föräldrar men hennes moster och morbror har förbjudit henne att fråga.
__________________________________________

Gryffindor 4-ever

Once a MADling, always a MADling

12 dec, 2011 20:41

Borttagen

Avatar


Lägg upp :3

14 dec, 2011 13:26

Hermia
Elev

Avatar


En vanlig dag vid frukostbordet. Posten anländer.
Morbror Dudley: Dan, gå och hämta posten.
Dan: Säg åt Janie att hämta den.
Morbror Dudley: Janie, gå och hämta posten.
Jag: Visst. Jag hade för länge sedan lärt mig att det inte lönade sig att säga emot. Till min förvåning låg det ett brev till mig själv högst upp. Det var av gult pergament och texten var skriven med grönt bläck.
De övriga breven var till min morbror. Jag gick in i köket igen. Jag räckte över breven till min morbror utom det som var till mig.
Dan: Janey har någonting, pappa
Jag: Det är mitt
Morbror Dudley: Få se Jag räckte honom brevet. Han såg länge på det sedan räckte han över det till mig igen. Jag öppnade det och blev förvånad. I brevet stod det att jag blivit antagen till nåt som kallades Hogwarts Skola För Häxkonster Och Trolldom.
Jag: Vad är det för något?
Morbror Duley: En skola för häxor och trollkarlar
Forts. följer
Vad tycks?

Once a MADling, always a MADling

14 dec, 2011 15:29

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Vem är jag?

Du får inte svara på den här tråden.