Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter<3Ron Weasley SV

Forum > Fanfiction > Harry Potter<3Ron Weasley SV

1 2 3 ... 15 16 17
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Titel: Harry Potter♥Ron Weasley
Språk: Svenska
Typ av text: Fanfiction
Antal kapitel hittills: 1
Färdigskriven: Nej
Rating: PG
Beskrivning: Harry har precis avslutat sitt andra år på Hogwarts, och han åker till Ron efter en vecka hos dursley, men under sommarlovet börjar Harry känna något som inte var allt för bra för deras vänskap
Vad tror ni?

21 jul, 2011 22:50

Borttagen

Avatar


Spännande !!

21 jul, 2011 23:08

Borttagen

Avatar


Kapitel 1

Harry satt på trappen ner till undervåningen, idag skulle han till kråkboet han längtade verkligen han tyckte verkligen inte om att bo hos Dursleys. Han hörde en bil stanna utanför huset, Ron hade skrivit att Mr Weasley hade lyckats hyra en bil hos ministeriet.
Han svalde och såg när morbror Vernon öppnade dörren att han var iriterad, då Mr Weasley hade svårt att sluta trycka på ring klockan då han var så fashinerad av mugglarprodukter.
Harry tyckte det kändes som evigheter innan dom satt i bilen, och äntligen var på väg till Kråkboet. Han klev ur bilen utanför huset, och Mrs Weasley kom framspringande och kramade om honom, och klagade på att han var så mager.
Han log lite frånvarande, och såg en lång och gänglig kille komma imot honom, han kände igen honom med en gång som hans bästavän Ron Weasley. Han svalde och kände att han blev alldeles varm i kroppen, när han såg Ron komma allt närmare. Han ruskade på huvudet åt känslorna han hade men tankarna vandrade vidare.
- Hur kunde Ron gå och bli så snygg på bara någon vecka ifrån varandra? Han tvingade sig att kolla åt ett annat håll så Ron inte trodde att han stirade på honom

21 jul, 2011 23:21

Borttagen

Avatar


Harry potter har blivit gay :3 mer

21 jul, 2011 23:23

Episkey
Elev

Avatar

+1


Haha kul dock inget jag känner för att läsa. Men kul ide, fortsätt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2F2mms7qr.gif

22 jul, 2011 00:02

djurgalen_99
Elev

Avatar


mer

E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM??

22 jul, 2011 20:20

Stranger
Elev

Avatar


YEEY BOY x BOY DD
Mer ♥

22 jul, 2011 20:22

Borttagen

Avatar


Kapitel 2

Dagarna gick, och dom hade kul ute på gården med Fred och George.
Harry sjönk ner vid skuggan av ett träd, och kollade på Ron. Dom senaste dagarna hade Harry fått en konstig känsla i magen, varje gång han såg Ron, vilket var så gott som hela tiden.
Ett par dagar senare bad han Ron och dom andra, om att få vara ifred och gick ut på baksidan och upp mot trädet som han han hade suttit vid tidigare. Han blev inte klok på sina egna tankar och känslor, därför behövde han rensa sina tankar.
Harry hade lagt märke till att han kollade in Ron varje morgon och kväll när dom skulle lägga sig eller när dom precis hade vaknat. Harry tyckte inte alls om det här, det kunde förstöra deras vänskap för alltid om Ron fick veta det.
Han la ansiktet i händerna och suckade, han var tvungen att tvinga sig själv att förtränga dessa tankar och känslor om Ron. Han hoppades att då kanske känslor och tankar skulle försvinna, och deras vänskap skulle vara bevarad utan att Ron fick veta något.
Ron stod i deras sovrum, han kunde se Harry där ifrån och han undrade vad Harry tänkte på egentligen där han satt. Ron suckade och bestämmde sig för att gå och se hur det var med honom egentligen. Han gick ut och upp för kullen, mot där Harry satt.
- Hey Harry vad gör du här? Sa Ron och satte sig ner bredvid honom, och kollade lugnt åp honom.
- Nej jag sitter bara här, och tänker lite. Sa han och kollade ner i marken, då han inte vågade möta Rons fina blick.

22 jul, 2011 21:15

Borttagen

Avatar


Gay love♥

22 jul, 2011 22:04

Borttagen

Avatar


haha exat xD

22 jul, 2011 22:40

1 2 3 ... 15 16 17

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Harry Potter<3Ron Weasley SV

Du får inte svara på den här tråden.