Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hans dotter

Forum > Fanfiction > Hans dotter

1 2 3
Bevaka tråden
Användare Inlägg
OnlyDarkness
Elev

Avatar


Saya skrek till. Hon skrek tills hon inte längre kunde och hon kurade ihop sig på golvet och snyftade och först då slutade hennes far att tortera henne.
"Du åker imorgon", sa han och gick.
Saya låg kvar stund och reste sig en kvart senare. Hon ville inte åka. varför skulle hon behöva åka till Hogwarts?
Hennes far hade bett henne spionera där. Hon ville inte. Saya visste att hennes far inte hade sin rätta kropp men han var fortfarande lika läskig som alltid.
Hon började gå. Hon gick ut och satte sig i bilen som vänta på henne och de åkte mot den läkande kitteln.
Saya kunde inte se vem som körde men de spela ingen roll. De kom fram och hon gick in och bad om ett rum.
"Ska du till Hogwarts?" frågade Bartendern Tom och hon nickade men ett tomt leende.
Han visade henne till rum 14 och hon la sig ner och sov.

Saya vakna med ett ryck. Drömmen igen. Hon föll, de tog aldrig slut. Men det hade varit annorlunda idag. Någon hade tagit hennes hand och försökt få upp henne.
Hon drog på sig en röd klänning och gick till diagongränden, köpte snabbt sina saker och skyndade mot tåget. Hon visste att hon borde köpt sakerna tidigare men hon hade inte velat det.
Hon kom till tågstationen och leta desperat efter rätt hållplats utan att hitta den.
-------------

lessen för stavfel D:

OMG; EN FLYGANDE FÅGEL D:

6 dec, 2010 13:22

Toph1001
Elev

Avatar


FORTSÄTTNING!!!!!!!1

R A V E N C L A W

8 dec, 2010 15:25

Hermione00
Elev

Avatar


Mer!

Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3

8 dec, 2010 17:51

Borttagen

Avatar


Ohja!

8 dec, 2010 18:15

Borttagen

Avatar


jättebra skriv mer!

8 dec, 2010 18:24

OnlyDarkness
Elev

Avatar


Saya såg sig om kring. Hon räknade inte med att konduktörerna visste så hon traskade på.
Hon såg en pojke med ett ärr i pannan. Han hade samma tågbiljett som Saya hade.
"Ska du till Hogwarts?" frågade hon när hon kom fram till honom.
"Vad du var perrongen är?" Frågade pojken.
"Nope, hoppades du visste... Det där ser ut som om det ska dit."
Ni hör familjen nämna Hogwarts och du ler åt pojken och går efter dem.
Saya hör hur pojken frågar om de vet hur man kommer till perrongen och du får veta att man ska springa genom väggen. En av pojkarna demonstrerar och Saya rycker till lite när han far igenom. Pojken med ärret fick gå sen och efter det lät de henne gå igenom.
---------------
måste till skolan, skriver mer sen ^^

OMG; EN FLYGANDE FÅGEL D:

9 dec, 2010 08:57

Borttagen

Avatar


Jättebra

9 dec, 2010 16:19

carro
Elev

Avatar


MER!!!! det är jätte bra.

10 dec, 2010 15:08

Borttagen

Avatar


Vill läsa mer.. Nu :c

11 dec, 2010 21:12

Whatsername
Elev

Avatar


Små missar och fel, ja, men den är verkligen stark. Vill eventuellt läsa mer

12 dec, 2010 15:19

1 2 3

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Hans dotter

Du får inte svara på den här tråden.